IX Concurs de Fotografia Digital Fundació Tr@ms

La Gota i la Flor, de Carla Brawn (CE Empordà). 1r premi categoria alumnes, VIII Edició

Ja portem 9 edicions del concurs de Fotografia Digital dirigit als alumnes, pares i personal de les escoles que integren la Fundació Tr@ms. Any rera any ens sorprenem de la qualitat de les fotografies enviades en totes les categories.

Us recordo que podem veure les fotografies participants en edicions passades en aquest enllaç.

També un podeu baixar aquí les bases del concurs d’enguany, on s’explica com es pot concursar.

Bon inici de curs!

***************************************************************
Ja tenim els guanyadors!!! trobareu tota la informació aquí:
***************************************************************

2 comentaris a “IX Concurs de Fotografia Digital Fundació Tr@ms

1. Hola!!!

Voldría saber si ja es poden veure totes les fotografíes presentades al concurs i/o el lloc on están penjades. Segur que hi han de molt bones!!!

Salutacions.