Signat un conveni amb Tekman Books

El Sr. Antoni Romero Director Gerent de Fundació Privada Tr@ms signant el conveni amb el Sr. Enric Del Pozo de l’editorial Tekman Books.

Tr@ms ha signat un conveni amb Tekman Books, d’innovació pedagògica i de formació en pedagogies emergents. El nom del projecte és EntusiasMAT (EMAT).

EntusiasMAT és un projecte didàctico-pedagògic (de 3 a 12 anys) basat en les Intel·ligències Múltiples que permet treballar les matemàtiques de manera útil i pràctica i que ofereix al professorat múltiples metodologies i recursos perquè els alumnes estiguin motivats. En aquest sentit, EntusiasMAT s’ha d’entendre com una proposta que té com a objectiu principal ensenyar i apropar als alumnes l’aprenentatge de les matemàtiques d’una manera contextualitzada i adaptada a la realitat.

Amb EntusiasMAT els alumnes aprenen els diferents conceptes matemàtics a partir de la manipulació, l’observació i l’experimentació. L’objectiu és que els nens passin de mica en mica del pensament concret al pensament abstracte.

A més, EntusiasMAT treballa tots els conceptes des d’edats molt primerenques i de manera cíclica per així aprofitar la capacitat d’aprenentatge i l’adaptabilitat del cervell dels alumnes en els seus primers anys de vida.