La Fundació Tr@ms participa en una conferència sobre innovació i educació

El proper dijous 20 de febrer, la Fundació Tr@ms participa en un berenar tecnològic, que organitza TIC Osona, sota el títol Innovació i Educació: Nous reptes. La conferència s’iniciarà a les 18h a l’edifici VIT del recinte firal del Sucre de Vic.

La ponència anirà a càrrec del Sr. Antoni Romero, director gerent de la Fundació Tr@ms i exposarà com està evolucionant l’educació en un entorn tecnològic de canvis constants. Un cop finalitzada la ponència hi haurà una tertúlia entre el ponent i els assistents.

La Fundació Tr@ms és una entitat sense ànim de lucre, declarada d’utilitat docent que proposa un projecte col·laboratiu que agrupa escoles sensibilitzades a convertir la innovació com a element identitari del centre.

S’han aconseguit nivells d’excel·lència en la implementació de procediments innovadors a les aules gràcies a la suma d’esforços entre escoles.

La Fundació col·labora amb institucions educatives, universitats i empreses del sector tecnològic per tal d’aconseguir l’extensió global de la innovació.

Fundació Tr@ms agrupa una comunitat educativa de més d’ 14.000 alumnes, així com més de 1.000 professors i professores. Les escoles es situen arreu de Catalunya.

Recentment Fundació Tr@ms va assistir al BETT 2014 LONDON.

17 de febrer de 2014

Més informació: comunicació@fundaciotrams.org