La Fundació Tr@ms va participar en una conferència sobre innovació i educació

20140220 VIT VIC (6) 20140220 VIT VIC (8)

El passat dijous 20 de febrer, la Fundació Tr@ms va participar en un berenar tecnològic que, organitzat per TIC Osona, portava per títol Innovació i Educació: Nous reptes. La conferència es va iniciar a les 18h a l’edifici VIT del recinte firal del Sucre de Vic. Més d’una vintena de persones vinculades principalment al món educatiu van escoltar i participar, posteriorment, en el debat.

La ponència a càrrec del Sr. Antoni Romero, director gerent de la Fundació Tr@ms, va exposar com està evolucionant l’educació en un entorn tecnològic de canvis constants. Una de les idees més importants és que la tecnologia ha de ser una eina per a l’aprenentatge dels alumnes i també els ha de ser un element d’interès. Mai ha d’ésser un eina substitutiva al professorat ni un element que aïlli l’alumne de la resta.

També es va exposar què és i quina finalitat té la Fundació Privada Tr@ms. Es va destacar que és una entitat sense ànim de lucre, declarada d’utilitat docent, que proposa un projecte col·laboratiu que agrupa escoles sensibilitzades en convertir la innovació en element identitari del centre. S’han aconseguit nivells d’excel·lència en la implementació de procediments innovadors a les aules, gràcies a la suma d’esforços entre escoles.

Més informació: ticosona.info/blog/2014/02/24/general/resum-del-berenar-tecnologic-innovacio-i-educacio

Vic, 25 de febrer de 2014