Lliurament dels Premis JET (Joves Emprenedors Tr@ms)

El dimecres 10 de juny va tenir lloc l’acte de lliurament dels primers Premis JET (Joves Emprenedors Tr@ms), al Centre d’Estudis Prats de Barcelona, amb l’assistència dels alumnes participants i els seus professors.

Els Premis JET estan adreçats a estudiants de Cicles Formatius: Grau Mig i Grau Superior dels centres associats a la Fundació Tr@ms, en matèries curriculars vinculades a l’emprenedoria. Els alumnes, a partir de la seva pròpia idea de negoci, han hagut de definir l’oportunitat de crear una empresa i valorar si el negoci proposat era viable en el seu entorn econòmic i social. Així, el concurs premia els millors plans d’empresa elaborats durat aquest curs 2014/2015.

Per això, a la cerimònia de lliurament del Premis JET, ens ha complagut comptar amb la presència de Nil Mora, el jove emprenedor de l’empresa Inny, qui va adreçar unes paraules ben motivadores als joves emprenedors presents a la sala.

Aquí teniu algunes fotografies i el llistat amb els joves emprenedors premiats. Enhorabona!:

Categoria CFGM

1r PREMI, per la seva innovació i actualitat ha estat per a:

- Enric Vera

- Àlex Domínguez

- Beatriz de Oleza

Alumnes del TALLER GINEBRÓ, pel seu projecte ‘APLICACIÓ KILOMETRET’

1r Accèssit, per la seva originalitat i la cura del medi ambient ha estat per a:

- Eric Lopez Martinez

- Anna Balagué Martín

- Aitor Hens Rodríguez

- Cintia Canela Canadell

Alumnes del Centre BEMEN-3, pel seu projecte ‘RECICLATGE D’EQUIPS INFORMÀTICS’.

Menció especial al millor projecte integrat a l’entorn, per haver estudiat i detectat una mancança en els serveis d’oci durant les èpoques no estivals a la seva ciutat per a:

- Ainoha Francisco

- Erika Chinchilla

- Àngela Luís

Alumnes del Centre Escolar EMPORDÀ, pel seu projecte ‘SMILER’

Categoria CFGS

1r PREMI, per la seva actualitat, l’ús de tecnologies innovadores i el seu desenvolupat pla de negoci per a:

- Jordi Gratacós

Alumne del CENTRE D’ESTUDIS PRAT, pel seu projecte ‘3D-IM IMPRIMINT SOMNIS’

1r Accèssit, per la seva aportació per vincular el voluntariat i les necessitats que tenen algunes persones amb discapacitats visuals o amb greus problemes de mobilitat per a:

- Elisa Arnal

- Astrid Herrera

- Miriam Ortega

- Èrica Valle

Alumnes del CENTRE BEMEN-3, pel seu projecte ‘A TU LADO’.

Menció Especial a la sensibilitat artística al servei de la emprenedoria i el coneixement de les necessitats culturals i artístiques de la seva generació per a:

- Judit Bernal

- Laura López

Alumnes del CENTRE D’ESTUDIS PRAT, pel seu projecte ‘LES ARTS’.