Preparem la I Mostra de Recerca Científica a l’ESO

La Fundació Tr@ms organitza la I Mostra de Recerca Científica a l’ESO

Podreu visitar-la aquest dijous 27 de febrer a partir de les 15:30h a l’Escola Sant Gervasi de Mollet del Vallès.

CapturaEls professors del Departament Col·laboratiu de Ciències vam decidir organitzar la primera mostra de recerca en què participéssim conjuntament l’alumnat i professorat de totes les escoles de la Fundació Trams. Tots hi estem molt engrescats!

DSC_0010

En aquesta primera edició vam acordar concentrar-ho a l’alumnat de primer cicle d’ESO, però més endavant segurament ho ampliarem a tota la secundària. Segur que cada vegada hi participarem amb més projectes!

Gravetat Goniòmetre