III Mostra de Recerca Científica a l’ ESO

El proper dijous 21 d’abril a l’Escola Fundació Llor de Sant Boi de Llobregat es durà a terme la  “III Mostra de Recerca Científica a l’ESO” engegada pel Departament Col·laboratiu de Ciències de la Fundació Tr@ms.

Més de 200 alumnes de primer a quart d’ ESO d’escoles d’arreu de Catalunya participaran en aquesta  mostra científica que té com a objectiu estimular l’esperit de recerca i motivar els alumnes  a mostrar formalment les seves investigacions. Tanmateix, es pretén apropar  la figura de la ciència activa  amb l’objectiu d’incentivar noves carreres en el camp tecnològic i científic.

La jornada de mostra s’iniciarà amb una ponència central realitzada per un/a científic/a en actiu especialitzat/da en recerca. Seguidament, els alumnes presentaran els seus treballs a altres alumnes de les escoles adherides a la Fundació Tr@ms.

cartell_3a_Mostra