Cosmocaixa Barcelona – Taller “Com es fan els medicaments?”

L’alumnat de la matèria optativa de Física i Química de 4t d’ESO ha fet un taller de laboratori de química on ha practicat fent reaccions químiques, utilitzant tècniques de filtratge, cromatografia… tot per adonar-se de tots els processos que s’ha de seguir a l’hora de fabricar un medicament i comercialitzar-lo.

És interessant perquè a la contextualització expliquen tots els passos i tràmits necessaris fins que es pot introduir un medicament a la societat, i després l’alumnat fa un taller durant el qual reprodueixen una reacció química concreta de l’elaboració d’un medicament real.

Podeu veure la descripció de l’activitat al web de Cosmocaixa si feu clic aquí.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA