Sessió informativa: Compliance a les escoles

Dimecres, 30/11/-0001, 00:11h

Sessió informativa:

Compliance a les escoles

El Responsable de compliment (Compliance Officer), peça clau i fonamental a l'escola

Dia: Dilluns 29 de gener de 2018

Hora: 16-18h

Lloc: Seu Fundació Tr@ms

Inscripcions gratuïtes: http://bit.ly/2EUE3LC

Contingut:

✓         DESCRIPCIÓ DE LA FIGURA

Necessitat de controlar el compliment de les normes a l’escola i fonaments jurídics que fan obligatòria la designa.

✓         FUNCIONS ESPECÍFIQUES DEL RESPONSABLE DE COMPLIMENT “COMPLIANCE OFFICER”

Redacció dels elements del Codi General de Conducta: Riscos Laborals, Protecció de Dades, Prevenció d’Infraccions i Delicties, Normes de  Règim Interior.

Supervisió del compliment del Codi.

Assessorament i direcció tècnica en matèria de dret escolar, penal, civil, administratiu i de familia.

Coordinació dels responsables: caps d'estudis, coordinadors i tutors quan es tracti de la gestió dels controls de compliment normatiu.

✓         IMPORTÀNCIA DE LA FIGURA DEL COMPLIANCE OFFICER EN L'ESCOLA

Figura obligatòria en matèria de protecció de Dades (DPO), prevenció de delictes (Compliance Officer Penal), Riscos laborals (Delegat de Riscos Laborals) i compliment de la normativa interna (Directors tècnics i/o responsables de disciplina interna) en l’àmbit del Codi General de Conducta de l’escola.

✓         LA FORMACIÓ

Divulgació i implementació del Codi General de Conducta, explicar al personal els mitjans de prevenció i vigilar el correcte funcionament de les mesures de control.

✓         TORN OBERT DE PARAULA

Ho organitza: Fundació Tr@ms i CIPDI