Qui som

Fundació Tr@ms és una entitat sense ànim de lucre, declarada d'utilitat docent que proposa un projecte col·laboratiu que agrupa escoles sensibilitzades a convertir la innovació com a element identitari de centre.

S'han aconseguit nivells d'excel·lència en la implementació de procediments innovadors a les aules gràcies a la suma d'esforços entre escoles.

La Fundació col·labora amb institucions educatives, universitats i empreses del sector tecnològic per tal d'aconseguir l'extensió global de la innovació.

Actualment la nostra comunitat educativa agrupa més de 1.000 docents i 14.000 alumnes. Les escoles es situen arreu de Catalunya.

Centre Escolar Empordà Jaume ViladomsI.E. Sant JordiFundació LlorESCOLA GOAREscola SolcCentre d'Estudis MontsenyBEMEN-3 Centre de Formació Professional Escola SadakoEscola GuinardóEscola ProaEscola MarinadaEscola El PilarCol·legi Sant Miquel dels SantsEscola Rocaprevera Escola Sant GervasiL'escola PaidosAula Balear Grup Escoles MataróEscola GinebróEscola Virolai Centre d'Estudis PratEscola Nou PatufetEscola Monalco