Qui som

Fundació Tr@ms és una entitat sense ànim de lucre, declarada d'utilitat docent que proposa un projecte col·laboratiu que agrupa escoles sensibilitzades a convertir la innovació com a element identitari de centre.

S'han aconseguit nivells d'excel·lència en la implementació de procediments innovadors a les aules gràcies a la suma d'esforços entre escoles.

La Fundació col·labora amb institucions educatives, universitats i empreses del sector tecnològic per tal d'aconseguir l'extensió global de la innovació.

Actualment la nostra comunitat educativa agrupa més de 1.000 docents i 14.000 alumnes. Les escoles es situen arreu de Catalunya.

Centre Escolar Empordà Jaume ViladomsI.E. Sant JordiFundació LlorESCOLA GOAREscola SolcCentre d'Estudis MontsenyBEMEN-3 Centre de Formació Professional Escola SadakoEscola GuinardóEscola ProaEscola MarinadaEscola El PilarCol·legi Sant Miquel dels SantsEscola Rocaprevera Escola Sant GervasiL'escola PaidosAula Balear Grup Escoles MataróEscola GinebróEscola Virolai Centre d'Estudis Prat