SEGELL SMART

El SEGELL SMART és una acreditació d’innovació i excel·lència educativa pels centres escolars creat per Fundació Tr@ms, Gestió Integral, certificat per la UOC i amb una línia de finançament per Caixa d’Enginyers.

EIM Jornada de neurociència aplicada

El 13 de Febrer de 9 a 14h,  EIM learning, ens conviden a participar com oients en les Jornades sobre Neurociencia Aplicada on es podrà presenciar en temps real la medició de la capacitat atencional dels alumnes de diversos centres educatius que  participen.

Llegir més...

Les escoles de la Fundació Tr@ms participen al programa Global Teaching Labs del MIT.

La Fundació Tr@ms i el MIT International Science and Technological activities (MISTI) tenen un acord de col·laboració des de fa dos anys que permet la participació de les escoles associades a la fundació al programa Global Teaching Labs (GTL) de la prestigiosa universitat Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Premi Idees Innovadores Isabel P. Trabal

Concurs organitzat per la Fundació Caixa d’Enginyers per impulsar el desenvolupament de propostes emprenedores relacionades amb la ciència, la tecnologia, la innovació i la sostenibilitat.

Inscripcions obertes al I Congrés de Robòtica Educativa

Us convidem a participar al Congrés de Robòtica Educativa  (CdR-EDU 2018), que tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 de Juliol de 2018 a Vic, al Campus de la Torre dels Frares de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.